Shpesh thuhet se çdo politikë është lokale. Kjo shprehje interpretohet në mënyra të ndryshe. Ndonjëherë ai shpreh rrugën e karrierës së politikanëve që fillon nga pushteti lokal dhe vazhdon në skenën kombëtare ose ndërkombëtare. Megjithatë, ka një dimension tjetër në të – qytetarët ndjejnë efektet e politikës së mirë ose të keqe në jetën e tyre të përditshme, e cila qeveriset nga suksesi ose dështimi i pushtetit lokal. Kuvendi mund të miratojë ligjet më të mira, por nëse standardet që përshkruajnë, ose politikat që rezultojnë prej tyre, nuk ka kush t’i zbatojë në terren, atje ku jetojnë njerëzit – qytetarët do të jetojnë edhe më keq. Por megjithëse efikasiteti dhe qeverisja e mirë në nivel kombëtar është një faktor vendimtar, pasi të gjitha sukseset dhe dështimet e qeverisë qendrore rrjedhin në mënyrë të pashmangshme, kjo nuk duhet të nënkuptojë që interesi për qeverisje të mirë në nivel lokal duhet të jetë më i vogël.
Nuk është rastësi që një pjesë e madhe e fushës së të jetuarit së bashku është gjithashtu kompetencë e vetëqeverisjes lokale. Planifikimi urban, arsimi, zhvillimi ekonomik lokal, jeta kulturore dhe mbrojtja dhe shpëtimi janë një pjesë e rëndësishme e zonave ku vetëqeverisja lokale duhet të ofrojë standarde për jetën moderne, të shëndetshme dhe cilësore të popullsisë.
Kjo është arsyeja pse, dhe në sytë e zgjedhjeve lokale në vitin 2025, IDSCS përgatiti një përmbledhje të gjetjeve dhe rekomandimeve më të rëndësishme që sektori civil ka zhvilluar në vitet e fundit. Kjo përmbledhje u dedikohet të gjithë atyre që përgatisin ofertën para votuesve gjatë kësaj periudhe. Në të do të gjeni rekomandime për fushat më të rëndësishme të kompetencës së pushtetit lokal.
Pika fillestare e rekomandimeve është qeverisja e mirë dhe interesi publik. Çdo politikë e mirë fillon si rezultat i një konsultimi, i cili lind nga peshimi i nevojave të të gjithë aktorëve, dhe veçanërisht të atyre grupeve, zëri i të cilëve më vështirë dëgjohet në debatin publik. Konsultimi i mirë gjithashtu do të thotë mundësi të dëgjohet zëri i atyre që janë të mbingarkuar me punë, në shtëpi ose në vendin e punës dhe nuk kanë kohë për të marrë pjesë në sondazhe publike, debate ose buxhete qytetare. Politika e mirë lind nga një hulumtim i plotë i problemit që duhet të zgjidhet, dhe disa nga rekomandimet në tekst janë rezultat i një hulumtimi të tillë. Por në mënyrë që një politikë e mirë të mbijetojë nga ideja në praktikë, ajo duhet të “mbijetojë” të gjitha përpjekjet për ta kthyer atë në favor të pak vetave, nga koha e konceptimit deri në zbatimin e saj. Kjo është arsyeja pse autoritetet lokale duhet të përfitojnë nga rekomandimet për rritjen e rezistencës ndaj korrupsionit dhe promovimin e vazhdueshëm të transparencës së tyre.
Dokumentin e plotë mund ta gjeni në linkun e mëposhtëm:
Настани поврзани со проектот
Како до подобро управување на локално ниво?
12.09.2025Јакнење на капацитетите на партиските подмладоци за борба против корупцијата: Четврта обука на ИДСЦС
30.08.2024Институтот за демократија „Социетас цивлис“ – Скопје, на 30 и...
Dokument për politika publike për promovimin e punës së Shoqatës së gjyqtarëve dhe Shoqatës së prokurorëve publikë
30.08.2024Pavarësia dhe profesionalizmi i gjyqësorit nuk janë të rëndësishme vetëm...
Antikorrupsioni 2030: Ku duhet të jetë fokusi i Kuvendit?
29.08.2024Forsajt analizat janë një mjet për identifikimin në kohë të...
Антикорупција 2030: Каде треба да е фокусот на Собранието?
29.08.2024Форсајт анализите претставуваат алатка за навремено идентификување потенцијални ризици и...
“Kuvendi 2024-2028: Angazhime të reja në luftën kundër korrupsionit”
31.07.2024Instituti për Demokraci organizoi një diskutim midis deputetëve, institucioneve përkatëse...
Парламент 2024-2028: Нови заложби во борбата против корупцијата
31.07.2024Институтот за демократија организираше дискусија помеѓу пратениците, релевантните институции и...
Cilat rreziqe nga korrupsioni duhet të merren parasysh në Ministrinë e re të Energjetikës, Minierave dhe Burimeve Minerale
26.07.2024Me ndryshimet e fundit në Ligjin për organizimin dhe funksionimin...
На кои ризици од корупцијата треба да се внимава во новото Министерство за енергетика, рударство и минерални суровини?
26.07.2024Со најновите измени на Законот за организација и работа на...
Трета обука за зајакнување на капацитетите на партиските подмладоци за креирање политики и антикорупција
10.07.2024Институт за демократија „Социетас цивлис“ – Скопје, на 2 и...
Во борбата против корупција клучни се политичката волја, натпартиските напори и враќање на довербата во институциите
05.07.2024Потребна е исклучителна политичка волја и од власта и од...
Споредба на изборни програми на политичките партии во доменот на мерки за борба против корупција
26.04.2024Корупцијата е сеприсутна закана за интегритетот и работата на институциите...
Втора обука за зајакнување на капацитетите на партиските подмладоци за креирање политики и антикорупција
20.03.2024Институт за демократија „Социетас цивлис“ – Скопје, на 16 и...
Rekomandime nga organizatat e shoqërisë civile për luftën kundër korrupsionit dhe qeverisjes së mirë
28.02.2024Ky dokument përmban gjetjet dhe rekomandimet kryesore nga organizatat e...
Препораки од граѓанските организации за борба против корупцијата и добро управување
28.02.2024Овој документ ги содржи главните наоди и препораки од страна...
Lënda: Thirrje e hapur për person për mbledhjen e të dhënave
15.01.2024Thirrja e hapur për mbledhës të të dhënave është në...
Отворен повик за собирач на податоци
15.01.2024Отворениот повик за собирач на податоци е во рамки на...
Обука за зајакнување на капацитетите на партиските подмладоци за креирање политики и антикорупција
21.12.2023Институт за демократија „Социетас цивлис“ – Скопје, на 16 и...















